Alaaf HC Nova: doe jij mee aan de carnavalsoptocht in 2024?

11-11 Nieuws

In 2024 bestaat HC Nova 11 jaar. Binnen de activiteitencommissie werd op enig moment gebrainstormd over deelname aan de carnavalsoptochten in Heerlen (zondag) en Kerkrade (maandag). We zijn een fusieclub en hebben onze roots in Heerlen en Kerkrade, vandaar de keuze voor deze 2 stadsoptochten. Ideeën in overvloed, maar al snel realiseerden wij ons ook dat er meer handen voor nodig zijn om dit te organiseren. Wij hadden eerder het idee om al komende carnaval (2023) deel te nemen aan de carnavalsoptochten, maar dat is niet haalbaar. Daarom hebben we als doelstelling carnaval 2024.

Om na te gaan of er voldoende interesse is, willen we hierbij een interessepeiling doen en willen we tevens een oproep doen om een aantal vrijwilligers bij elkaar te krijgen zodat we kunnen brainstormen enaan de slag kunnengaan. Klik op de volgende link: https://forms.office.com/r/1izTA95sDw om je interesse kenbaar te maken. In maart laten we weten of deelname haalbaar is en starten we de officiële inschrijving.

Mocht je nu al vragen hebben, stuur dan een mail naar [email protected]

Alaaf, namens de Activiteitencommissie van HC Nova

11-11-2024 Activiteiten Commissie