Voortgang competitie met Coronamaatregelen

Beste Leden,

Afgelopen week is de competitie weer begonnen, in een helaas andere setting dan we de afgelopen jaren gewend waren. Vanaf deze plek willen we alle spelers coaches, begeleiders en bezoekers een compliment geven voor de medewerking en het meedenken, zodat deze eerste competitiedag toch redelijk succesvol genoemd mag worden.

Komend weekend gaan we weer verder, en om er voor te zorgen dat het weer net zo’n succes wordt hieronder nog even de aandachtspunten:

• Houd in ieder geval afstand van elkaar (1,5 meter). Dit is bij iedereen bekend, maar het naleven hiervan blijkt lastig. Maar houd je eraan en spreek elkaar hier ook op aan.
  • Er zijn looproutes in het clubhuis, zodat in- en uitgaande mensen elkaar ruim kunnen passeren.
  • Ondanks dat het altijd gepromoot is voor het teamgevoel is het advies: Rij alleen met mensen uit de eigen huishouding samen. Mocht het echt niet anders kunnen dan pas kan er samen gereden worden en dienen er mondkapjes gedragen worden.
  • Registreer je als bezoeker van HC Nova en registreer je als je uitspeelt bij de betreffende club.
  • Er hangen posters op met QR codes die gescand kunnen worden, zodat iedereen zich digitaal kan aanmelden op de club. Dit geldt ook voor onze bezoekers. Men kan zich ook registreren via: http://hcnova.nl/registratie.
  • Wedstrijden worden 15 minuten na elkaar ingepland, zodat er ruimte is om naar de velden te gaan, zonder dat er teams elkaar kruisen. Dit betekent dat teams pas naar de velden mogen gaan als de vorige teams de velden en de looppaden hebben vrijgemaakt. Zodat men elkaar niet kruist.
  • Kom in hockeykleding naar de club voor training of wedstrijd en douche thuis.
  • Coaches en begeleiders houden ook op het veld 1,5 m afstand tot de spelers en elkaar
  • Er worden geen handshakes ed uitgewisseld met de tegenstanders, coaches of publiek

11-9-2024 Bestuur