Facturatie via ClubCollect

Beste leden,

Binnenkort wordt de facturatie weer opgestart door ClubCollect voor het seizoen 2020-2021. ClubCollect heeft voor de club voordelen, maar voor jou als lid ook. Met ClubCollect kun je er namelijk voor kiezen om in termijnen te betalen, en bepaal je gemakkelijk zelf op welke datum het geld wordt afgeschreven. Je krijgt daarnaast een persoonlijke betaalpagina met een factuuroverzicht, waarin je bijvoorbeeld zelf je gegevens aan kunt passen of een vraag kunt stellen aan de penningmeester.

Hoe werkt het precies?

ClubCollect is een online facturatiemodule die onze vereniging ondersteunt bij het innen van contributiegeldenVanaf komend seizoen ontvang je van ClubCollect een betaalverzoek met een link naar jouw persoonlijke betaalpagina per e-mail, sms of per brief. Op jouw persoonlijke betaalpagina kies je, afhankelijk van de instellingen van de vereniging welke betaalmethoden je gebruikt.

Betaal je het liefst in termijnen? Dan verlopen de betalingen altijd via automatische incasso of bankoverschrijving en rekent ClubCollect een kleine administratieve bijdrage. Je bepaalt zelf op welke dag de betaling wordt afgeschreven, en voorafgaand aan iedere afschrijving ontvang je een aankondiging, zo ben je altijd op de hoogte.

Delen van gegevens

Om de dienstverlening uit te kunnen voeren delen wij als vereniging enkele persoonsgegevens met ClubCollect, waaronder je naam, e-mailadres, woonadres, bankgegevens, telefoonnummer en het te voltooien betaalbedrag. Je persoonsgegevens zullen nooit zonder toestemming worden verspreid of gebruikt voor commerciĆ«ledoeleinden. Bekijk het Privacy Statement op de website van ClubCollect voor een exacte beschrijving van de gegevensverwerking. ClubCollect

verwerkt de persoonsgegevens geheel in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (EU 2016/679.13-14).

Tot slot

Wij zijn erg blij met deze stap. Als jullie hier vragen over hebben, kunnen jullie de penningmeester altijd benaderen. Ook als er tijdens het werken met ClubCollect vragen zijn staat de vereniging hier altijd voor open.

Tevens is op zaterdag 26 september de penningmeester voor je beschikbaar op het clubhuis van 10:00 tot 14:00 om je vragen te beantwoorden.

12-9-2024 Bestuur