HC Nova doet dit jaar mee aan de RabobankClubSupport actie

6-10 Nieuws

Wij doen mee met Rabo ClubSupport! Kunnen wij op jouw stem rekenen? Stem nu direct in de Rabo App of online op 𝗿𝗮𝗯𝗼𝗯𝗮𝗻𝗸.𝗻𝗹/𝗰𝗹𝘂𝗯𝘀𝘂𝗽𝗽𝗼𝗿𝘁Tijdens de RabobankClubSupport actie kunnen personen vanaf 18 jaar, die klant of lid zijn van Rabobank Parkstad Limburg, hun stem uitbrengen op de deelnemende verenigingen of stichtingen die zij een warm hart toedragen. Door middel van het werven van stemmen ontvangen verenigingen en stichtingen een bijdrage voor de doelen die zij willen verwezenlijken. Zo bepalen de leden en klanten van Rabobank Parkstad Limburg waar een deel van de winst naar toe gaat.

De hoogte van de bijdrage voor de vereniging of stichting is afhankelijk van het aantal stemmen dat zij hebben ontvangen. Hoe meer stemmen verenigingen of stichtingen ontvangen, hoe hoger het bedrag is dat zij krijgen.

6-10-2024 Algemeen Bijlage