Update Corona maatregelen - Complex gesloten

Ons complex is door de gemeente gesloten voor alle activiteiten. Dit betekend dat er door niemand op onze velden gesport mag worden. Dit verbod wordt ook door de gemeente gehandhaafd. Mochten er dus toch mensen gaan trainen op het terrein, dan kan de club een boete krijgen.

Naar aanleiding van de actuele ontwikkelingen met betrekking tot de indamming van het coronavirus in Nederland geeft de KNHB gevolg aan de oproep van het RIVM en de Nederlandse overheid. De KNHB heeft alle wedstrijden afgelast tot en met 6 april. Dit betreft een maatregel die voor alle teams is genomen ongeacht niveau en competities. De KNHB streeft ernaar de afgelaste wedstrijden op een later tijdstip in te halen en zal de mogelijkheden daartoe onderzoeken.

18-3-2024 Bestuur