Teamindelingen

Nieuwe teamindeling seizoen 2020-2021

De teamindelingen zijn met de meest mogelijk zorg samengesteld. De TIPS, observaties langs de lijn, beoordelingen van coaches en trainers en met spelers/speelsters zijn dan ook extra belangrijk en waardevol geweest om te komen tot een zo goed mogelijke indeling.

De teamindelingen zijn terug te vinden in de app en op de website. Je dient wellicht wel eerst uit te loggen en opnieuw in te loggen.

Na het bekendmaken van de teamindeling vragen wij leden, ouders om niet direct inhoudelijk te reageren.

De TC is graag bereid, na de vakantie op maandagavond 24 augustus van 19:30 -21:00 uur, desgewenst vragen te beantwoorden over deze teamindelingen.

Om eventuele wachttijden te voorkomen en je goed te woord te kunnen staan, vragen we je uiterlijk voor maandag 17 augustus een aanmelding voor deze inloopavond per mail te sturen naar [email protected] onder vermelding van naam, team en korte omschrijving van je vraag/opmerking.

Start competitie volgend seizoen:

De eerste competitiewedstrijd is op zaterdag 5 september 2020

Start trainingen:
De reguliere trainingen start, voor alle teams, in de week van maandag 24 augustus. Het voorlopige trainingsschema zal in week 30 zichtbaar op de site zijn.

De TC

20-6-2024 Technische Commissie