Bericht van de voorzittter

8-3 Nieuws

Beste mensen,

De winterstop is bijna voorbij en we kunnen ons opmaken voor de tweede helft van de competitie.
Al weten we nog niet hoe die eruit gaat zien en of het überhaupt mogelijk wordt. Onze jeugd kon grotendeels tijdens de winterstop blijven spelen.
Voor onze senioren was er helaas geen enkele mogelijkheid om te hockeyen.
Mocht je de site van de KNHB willen raadplegen dan tref je hier een link:

We blijven alle mogelijkheden om hockey weer mogelijk te maken, benutten. Alles moet passen binnen de Corona regels die voor HC Nova gelden (RIVM, NOC*NSF, KNHB en gemeente Heerlen). Mogen we niet in competitie verband spelen dan organiseren we zelf onderlinge partijen en toernooitjes.
Het programma van de zaterdag voor de jeugdteams ziet er tot de meivakantie als volgt uit:
6 maart wedstrijd
13 maart wedstrijd
20 maart wedstrijd
27 maart toernooi
10 april toernooi
17 april wedstrijd
24 april wedstrijd

HC Nova is inmiddels geheel van het gas af. Hierdoor betalen we niet meer voor dure gas aansluitingen die we in de zomer maanden nauwelijks gebruiken. Dus naast een bijdrage aan het klimaat levert het ons ook een structurele kosten besparing op.
We verwarmen nu de ruimtes apart middels elektrische convectoren.

Vorige maand heeft de kleding commissie het bestuur geadviseerd over ons tenue voor de komende jaren. Na een goed onderbouwde presentatie door de commissie heeft het bestuur besloten dat we volgend jaar gaan spelen met Indian Maharadja (i.p.v. Reece).

Tevens zijn we geadviseerd over het verkooppunt.
We hebben gekozen voor Jumbo Hockey. Zij zijn nog niet in Parkstad gevestigd, maar gaan zich waarschijnlijk vestigen naast Jumbo Golf op de Wiebachstraat 77 in Kerkrade (vlakbij Decathlon).
We hebben de verzekering gekregen dat nieuwe tenues, etc. ruim voor de start van het nieuwe seizoen beschikbaar zullen zijn voor onze leden.
Uiteraard zullen trainingspakken, hoodies, etc. ook beschikbaar zijn.
Hoe het nieuwe tenue eruit gaat zien daarover hebben jullie gestemd via onze social media kanalen en dit is het tenue geworden zoals op de afbeelding (in de bijlage) te zien.

De sponsor namen zijn niet juist.
De sponsor commissie is druk bezig hiervoor bedrijven en instellingen te benaderen om een uniform tenue voor de komende 3 jaar te verzorgen voor alle teams.
Er is echter ruimte voor sponsoring van eigen teams.
Voor de mogelijkheden en kosten neem contact op met onze sponsor commissie.

Ik hoop dat we in ieder geval een deel van de tweede helft van de competitie samen kunnen beleven incl. de derde helft. Want die kent alleen maar winnaars.

Immers HC Nova dat zijn we samen.

Met sportieve groet,

Ben Boekraad