REMINDER : opgave nieuwe wedstrijdkleding

We hebben afgelopen week al onze leden een mail gestuurd met betrekking tot de nieuwe wedstrijdkleding.

Op dit moment hebben een aantal mensen nog niet gereageerd, wij verzoeken u om zo snel mogelijk (vandaag nog) te reageren zodat we de benodigde shirts op tijd kunnen bestellen

Stuur deze gegevens naar een van de volgende e-mailadressen:

Jeugd Jongens:[email protected]

Jeugd Meisjes:[email protected]

Senioren Dames:[email protected]

Senioren Heren:[email protected]

Het is nogmaals van groot belang dat we de maten voor 1 april (dit is géén 1 april-grap) binnen hebben zodat we alles op tijd kunnen bestellen. Iedereen kan dan in het nieuwe tenue het seizoen aanvangen.

Het oude tenue kan tijdens wedstrijden niet meer gedragen worden, dit, omdat we niet alleen een nieuwe kledingleverancier hebben, maar ook nieuwe hoofdsponsors.

Zodra de shirts geleverd zijn zullen wij jullie berichten over de distributie hiervan

31-3-2024 Bestuur