Spokentocht 2023

6-10 Ook dit jaar staat weer de jaarlijkse spokentocht van HC Nova gepland, en wel op de avond van zaterdag 4 november. De spokentocht is voor iedereen van de O8 teams t/m de O16 teams. Schrijf je in en kom op zaterdagavond 4 november vanaf 17.30 uur naar het clubhuis van HC Nova. Om 17.45u vertrekt de 1e groep met de kleinste dapperen het donkere bos in, rond 22.00u verwachten we dat iedereen weer terug is. Voor de jongsten die (nog) niet mee durven lopen zijn er knutselactiviteiten in het clubhuis.

Meldt je uiterlijk 30 oktober aan via de Nova App* of de Nova website. Je mag ook een vriend of vriendin meenemen als introducé (vermeld de naam dan in het opmerkingenveld bij inschrijving). Ook ouders die mee willen lopen dienen zich als introducé aan te melden! Enkele dagen voor de spokentocht ontvang je meer informatie en de groepsindeling. De kosten bedragen € 4,50 per persoon (te betalen per Ideal bij inschrijving).

Spookachtige groetjes van de activiteitencommisie van HC Nova!

Vragen? Stuur een email naar [email protected]

*via "Meer" > Evenementen