Ben Boekraad en Ralph Hendriks

30-10 Nieuws Afgelopen ALV heeft Ben Boekraad afscheid genomen als voorzitter van HC Nova. Voor het bestuur en de vereniging is dit een groot gemis.
Vanwege zijn verdienste voor de club heeft ALV het bestuur gevraagd om Ben voor te dragen als ere-lid van HC Nova, Ben werd met unanieme stemmen benoemd. In zijn periode als voorzitter heeft Ben ervoor gezorgd dat er een duidelijk bestuursstructuur is gecreëerd en dat er een strakke financiële discipline is ontstaan. Hierdoor zijn we nu al jaren een financieel zeer gezonde club. Verder heeft Ben aan de wieg gestaan van Coöperatie Samen Winnen Heerlen waarmee HC Nova optimaal gebruik kan maken van de zogeheten BOSA-subsidie.
Tijdens deze vergadering heeft de ALV ook Ralph Hendriks voorgedragen als Lid van Verdienste. Ralph heeft de tien jaar in de TC gezeten waarvan zes jaar als voorzitter. Verder heeft Ralph zich zeer intensief ingezet voor de arbitrage op de club.
Wij feliciteren Ben en Ralph hartelijk met deze bijzondere eer!

30-10-2024 Bestuur Bijlage