Nieuwe Wedstrijdshirts gratis op te halen bij Jumbo Hockey

30-8 Nieuws Beste leden,

Voor de komende drie jaar heeft de sponsorcommissie er wederom voor gezorgd dat de shirts van onze club gesponsord worden.
Dankzij deze inspanning kunnen alle leden hun huidige shirt vanaf zaterdag 31 augustus omruilen voor een nieuw shirt met de nieuwe sponsoren erop.

Deze nieuwe shirts zijn bij inlevering van het oude shirt gratis(!) op te halen bij Jumbo Hockey. Nieuwe leden die nog geen shirt hebben zijn bekend bij Jumbo Hockey en kunnen ook een gratis shirt ophalen

Jumbo Hockey
Wiebachstraat 77a
6466 NG Kerkrade

Let op, om aan wedstrijden mee te doen is ieder lid verplicht, conform Huishoudelijk Reglement om dit nieuwe shirt te dragen. Zonder actueel shirt kan niet aan de wedstrijden worden meegedaan.
Wij gaan uit van jullie begrip hiervoor aangezien onze sponsoren niet voor niks op onze shirts staan, zij zorgen er mede voor dat we allemaal kunnen hockeyen.

30-8-2024 Algemeen