Diefstal van hockeyballen en schade aan clubmaterialen

Beste leden,

Het is ons opgevallen dat er op regelmatige basis hockeyballen verdwijnen en dat sloten worden opengebroken om toegang te krijgen tot deze ballen. Dit gedrag is ontoelaatbaar. Het meenemen van ballen zonder toestemming, evenals het moedwillig beschadigen van sloten of andere clubmaterialen, wordt beschouwd als diefstal en vandalisme.

Als gevolg van deze acties raken we jaarlijks tussen de 300 en 400 hockeyballen kwijt, wat een aanzienlijke kostenpost vormt voor de club. Dit geld zou anders gebruikt kunnen worden voor verbeteringen aan onze faciliteiten en het ondersteunen van de teams.

Wij willen met klem duidelijk maken dat het ongeoorloofd meenemen van ballen niet getolereerd wordt. De club zal streng optreden tegen leden die zich hier schuldig aan maken. Dit kan leiden tot schorsingen of andere disciplinaire maatregelen. Daarnaast zullen eventuele schade aan clubmaterialen of diefstal verhaald worden op de verantwoordelijke personen.

We rekenen op jullie sportiviteit en verantwoordelijkheidsgevoel om samen zorg te dragen voor het behoud van onze clubmaterialen. Laat dit een waarschuwing zijn: respecteer de regels, de materialen en de club.

26-9-2024 Bestuur