Zaalhockey

Beste leden,

We zijn als club ontzettend blij dat jullie leden zich in grote getalen hebben opgegeven voor zaalhockey.

In juni hebben wij al voor groot aantal uren de zalen gereserveerd bij de Gemeente Heerlen. Tot onze verbazing zijn heel wat uren verhuurd aan andere vereningingen. We zijn nu met alle macht op zoek naar een zaal die wij kunnen huren voor een groot aantal uren. Denk aan gemeente Kerkrade, Langraaf, Heerlen etc.. Op dit moment hebben wij in totaal maar 15 uren om te trainen per week. We hebben echter 17 wedstrijdteams en enkele trainingsgroepen.

Doordat wij nog hard op zoek zijn naar zaalruimte, laat helaas het trainingsschema voor de zaal nog op zich wachten. Wij hopen op jullie begrip hiervoor. Indien men suggesties heeft of een handje kan helpen om op zoek te gaan naar zaalruimte stuur dan een mail sturen [email protected]

16-10-2024 Technische Commissie