HC Nova, het Corona virus en hoe nu verder? deel 4

Beste mensen,

Ik ben de vorige update begonnen met mijn verwijzing naar allen instanties die richtlijnen en protocollen afgeven (voorwaarden vooraf) waaraan HC Nova moet voldoen om überhaupt trainingen te kunnen aanbieden.
Als we hieraan voldoen kunnen we vergunning aanvragen voor uitbreiding van onze hockey trainingen voor de 18+ leden bij de gemeente. Dit is allemaal in de vorige weken gebeurt. Ook op de naleving van de maatregelen wordt gecontroleerd en HC Nova voldoet steeds aan deze voorwaarden.

Maar ondanks het feit dat we onze protocollen klaar hebben om ook onze 18+ leden te mogen laten trainen hebben we nog geen formele toestemming van de gemeente. Dit komt omdat de noodverordening van de veiligheidsregio Zuid Limburg nog niet is aangepast. Zolang deze niet is aangepast geldt de huidige noodverordening en hierin mogen 18+ nog niet hockeyen.

Dit betekent dat we nu alleen hockey trainingen aanbieden aan:
De jeugd tot 12 jaar
De oudere jeugdteams (tot met de A-leeftijd) op minimaal 1,5 meter afstand
En niet aan 18+ leden

Wanneer de noodverordening is gewijzigd kunnen ook de 18+ leden weer komen trainen onder de bekende voorwaarden en volgens het schema dat door de TC is/wordt opgesteld.

Mochten er vragen, opmerkingen, complimenten zijn aan ons mail ons op: [email protected]

Met sportieve groet

Ben Boekraad