Opzeggen Lidmaatschap

19-4 In verband met nieuwe teamindelingen en opgave van het aantal teams aan de hockeybond voor het komend seizoen, is het van belang dat we tijdig de lidmaatschapsopzeggingen ontvangen.

Het lidmaatschap kan alleen worden beëindigd aan het eind van het seizoen, ofwel per 30 juni. Wil je het lidmaatschap beëindigen dan dient, conform onze verenigingsstatuten, de afmelding minimaal 4 weken van te voren (ofwel vóór 1 juni) worden doorgegeven aan de ledenadministratie.

Afmelden kan door in te loggen op onze website (LISATeam). Boven in de balk klik je op 'Club' en vervolgens selecteer je 'Opzegformulier'. Na opzegging ontvang je voor het einde van het seizoen een bevestiging van de ledenadministratie.

19-4-2024 Bestuur